Substiluri: spații de artă DIY, interdisciplinaritate și hibrizi
În România anilor 2000, fuziuni și asimilări de multe ori deficitare între surse, tendințe, idei și formule incongruente, au dezvoltat abilitatea de a funcționa hibrid.
În septembrie 2015, redactorul Berlin Art Link, Alison Hugill, vizitează Bucureștiul și își petrece săptămâna vizitând toate expozițiile din oraș. Face o recenzie la expoziția de la Galeria Ivan și decide împreună cu redactorul Revistei ARTA, Cristina Bogdan, să organizeze o colaborare pentru următoarele luni între cele 2 publicații. Aleg împreună 3 teme relevante pentru scenele artistice din ambele orașe și comisionează câte 3 critici fiecare să producă texte, care apoi sunt publicate pe ambele site-uri.
În România anilor 2000, fuziuni și asimilări de multe ori deficitare între surse, tendințe, idei și formule incongruente, au dezvoltat abilitatea de a funcționa hibrid.
Acest text pune în discuţie scena muzicală românească, cu extremele ei şi ramânând oarecum în contextul muzicii experimentale, fie că e acustică, electroacustică sau pur electronică.
Timpul queer, mai ales în (non)spațiile teatrului și performance-ului, sau în spații queer precum cluburi & pe scena BDSM, are potențialul să genereze a nouă modalitate de a face schimb de cunoștințe.
„Regina artelor” a intrat în secolul XXI neschimbată la faţă, cu aceleaşi poetici desuete, aceleaşi naraţiuni prăfuite şi o adicţie bolnăvicioasă pentru trecut.
Berlin găzduiește o scenă artistică experimentală explozivă și este o importantă platformă internațională de lansare pentru noi practici. Care este rolul picturii în această lume?