December 29, 2017
Demersurile singulare ale lui Sorin Oncu și ale Ralucăi Ilaria Demetrescu la jumătatea anilor 2000.
— Valentina Iancu
December 19, 2017
Dacă arta performativă este arta celui neînsemnat, absent, scrierea performativă trebuie să-şi asume rolul de a şterge tot ceea ce a fost deja marcat şi de a expropria tot ceea ce este deja posedat.
— Iulia Militaru
December 9, 2017
Gala de Jérôme Bel e despre accesul non-ierarhic, mobilizator și emancipator la scena de obicei confiscată de virtuozitatea legitimată.
— Mihaela Michailov
December 6, 2017
Expoziţia de la Victoria Art Center ambiţionează să transforme arealul dunărean într-un câmp deteritorializat (în niciun caz, depolitizat) de experienţă şi reflecţie.
— Cristian Iftode
December 4, 2017
Workshop-ul este o invitație adresată tinerilor din Republica Moldova care ar vrea să își încerce mâna la critică de artă.
— Redacția Revista ARTA
November 25, 2017
Expoziția solo de la EXILE gallery din Berlin nu este prima încercare a Nonei Inescu de a comunica cu nonumanul.
— Rareș Grozea
November 23, 2017
Un interviu cu artista și designera poloneză Kaja Renkas, prezentă cu lucrări în expoziția de la UNAgaleria din București.
— Georgiana Cojocaru
November 22, 2017
Praga a avut dintotdeauna o scenă experimentală foarte energică, cu diverși oameni ce pun la cale show-uri DIY și chiar și o galerie dedicată sound art.
— Andra Nikolayi
November 20, 2017
Despre strategiile și temele lucrărilor realizate de Anca Benera și Arnold Estefán.
— Flóra Gadó
November 14, 2017
Rezidentul nostru ceh scrie despre bienala de artă contemporană de la Timișoara.
— Martin Vrba