May 27, 2020
Câteva observații despre prezentarea filmelor online
— Andrea Lieber
May 14, 2020
Michele Bressan, Lea Rasovszky și Larisa Sitar în expoziția „Bruiaj" la Fundația Art Encounters în Timișoara.
— Maria Orosan-Telea
May 6, 2020
Prezentul imperfect pe care îl trăim demonstrează că adaptabilitatea umană în condiții extreme contribuie la o reinventare și un progres care nu este stopat de condiția noastră perisabilă.
— Ada Muntean
April 30, 2020
Ultimele filme semnate de Radu Jude, opt la număr, depășesc istorii, canoane și tradiții pe repede-nainte, recuperând, dar mai ales înaintând idei și practici transgresive în cinema.
— Călin Boto
April 22, 2020
... și de ce nu ni le asumăm și treji?
— Raluca Țurcanașu
April 14, 2020
Punctul de interes maxim pentru Andreea și Mălina este acel moment unic în care forme ale trecutului și ale prezentului se suprapun, generând o hartă a experiențelor comune care au trecut neobservate.
— Anca Mihuleț
April 1, 2020
În ultimii ani, cuplul artă-tehnologie a devenit atât de comun încât prezentarea lui ca o noutate nu mai atrage, nici măcar în contextul românesc care pare a fi mereu în urmă.
— Marina Paladi
March 25, 2020
La o scară infinit mai mică, istoria a fost repetată.
— Ioana Terheș
March 17, 2020
Un interviu cu artista de sound Simina Oprescu
— Miron Ghiu
March 10, 2020
Poate fi revizuit și negociat canonul cinema-ului nonficțional românesc când acesta se trage dintr-o istorie defectuoasă a filmului documentar?
— Călin Boto