December 16, 2019
Arta noii sincerități nu este un obiect, ci o întâlnire, o împreunare a mai multor minți și viziuni fără o cheie unică de citire, lăsând loc pentru interpretări infinite, cum vedem în cazul Tun.el
— Marina Oprea
December 9, 2019
Cea mai recentă expoziție lansată de Salonul de proiecte sub semnătura lui Mircea Nicolae reiterează, prin titlul MUZEUL ABSENT, o critică atât instituțională cât și metodologică.
— Raluca Oancea
December 5, 2019
FCNN, Ileana Faur & Raluca Croitoru la galeria Skånes konstförening din Malmö.
— Valentina Iancu
November 26, 2019
Prima ediție a Școlii curatoriale de toamnă (Cluj & Timișoara) și explorarea noțiunii de conversație în artă.
— Ada Muntean
November 24, 2019
Punctul de plecare al expoziției „Primăvara (iarna, vara, toamna) popoarelor” e o expunere majoră de pictură istorică – fragmente din Panorama Transilvăneană, puțin cunoscută în România.
— Teodor Ajder
November 20, 2019
Realismul capitalist în „Lucrător universal”, piesa recentă semnată de David Schwartz.
— Andrea Gorzo
November 19, 2019
Fabrica de Pensule versus gentrificarea. Un timp al reinventării prin noi colaborări?
— Raluca Țurcanașu
November 13, 2019
Tribuna devine simultan un spațiu pentru acțiune și pentru contemplare pasivă
— Marina Oprea
November 11, 2019
Câteva impresii personale despre expoziția artistei Beatrice Loft Schulz găzduită de Galeria ElectroPutere, Craiova.
— Tea Vindt
November 7, 2019
Ce s-a vorbit la Digital Cultures, un festival tânăr și promițător organizat în Varșovia și Lviv.
— Cătălina Bolozan