March 8, 2023
O analiza a seriei „SCRAP METAL KABOOM ORCHESTRA” semnată de artistul Nicolae Comănescu.
— Lina Țărmure
February 28, 2023
Un interviu amplu despre mizele conferințelor-mamut NECS de vara trecută și impactul și importanța acestora în contextul educației dar și a networking-ului.
— Bogdan Bălan
February 3, 2023
Observațiile unei custode despre expoziția grupului Apparatus 22, Of Pleasure: The Learnings and Strange Fortunes of Atletica Ideal
— Maria Persu
January 24, 2023
Prezentată la Kunsthalle Bega începând de pe 2 septembrie 2022, expoziția Ioanei Sisea este compusă din două părți: o instalație artistică și un scurt film documentar.
— Ioana Gabriela Cherciu
January 12, 2023
Despre expoziția solo semnată de Victor Man în Torino, Italia.
— Melania Andronic
January 4, 2023
Lucrările de artă privesc filmele cărora au fost atribuite și ele sunt privite la rândul lor de către filme, luând ființă o instalație mixtă – o comunicare între lumea artei și lumea filmului.
— Bogdan Bălan
December 29, 2022
Un debut care anunță un cineast de prim-plan
— Mihai Fulger
December 21, 2022
Despre vulnerabilitate și putere.
— Ada Muntean
December 13, 2022
Ce înseamnă "acasă", nu doar pentru ucraineni, ci pentru noi toți.
— Britton Buckner
December 9, 2022
Despre expoziția SABA - The Resilience of Capital/ „Reziliența capitalului” la galeria ElectroPutere.
— Maximilian Lehner